responsive dizainas

3 priežastys kodėl prisitaikantis prie įrenginio (responsive) svetainės dizainas yra geriausias sprendimas mobiliesiems įrenginiams skirtai SEO strategijai

Sparčiai didėjant išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių paklausai, taip pat didėja ir mobiliesiems įrenginiams pritaikytų svetainių svarba.

Jeigu SEO (svetainės pritaikymas paieškos sistemoms) yra pagrindinė jūsų skaitmeninės marketingo strategijos sudedamoji dalis, tai turėti mobiliesiems įrenginiams pritaikytą svetainę yra tiesiog būtina.

Mobiliųjų įrenginių pardavimai jau aplenkė kompiuterių pardavimus ir prognozuojama, kad iki 2017 metų mobilūs įrenginiai pralenks kompiuterius pagal interneto išteklių sunaudojimą. Logiška, kad netolimoje ateityje mobili paieška taip pat aplenks ir paiešką, kuri atliekama naudojantis stacionariu kompiuteriu, kadangi net 67 procentai vartotojų teigia, kad jie daug dažniau perka iš mobiliems įrenginiams pritaikytos svetainės nei iš paprastos. Įmonės, kurios remiasi SEO strategijomis, teigia, kad yra išmintinga pereiti prie mobiliems mobiliesiems pritaikytų svetainių, konkrečiau – prie įrenginio prisitaikančio (responsive) svetainės dizaino. Šiuo metu dažnai diskutuojama – ar pasirinkti prisitaikantį svetainės dizainą (responsive) ar sukurti atskirą svetainę skirtą mobiliems įrenginiams. Visgi, tiesa yra tokia, kad kiekvienas pasirinkimas turi savų privalumų ir trūkumų. Tinkamiausias sprendimas jūsų verslui priklauso nuo daugelio veiksnių, tokių kaip svetainės tikslas, tikslinė auditorija ar SEO yra vienas iš veiksnių. Jeigu SEO yra svarbus faktorius jūsų versle, siūlome susipažinti su 3 pagrindinėmis priežastimis, kodėl prisitaikantis dizainas yra pats geriausias pasirinkimas Jūsų mobiliems įrenginiams skirtai SEO strategijai.

mobili versija responsive dizainas

1. Google rekomendacijos

Google valdo daugiau nei 67 procentus paieškos rinkos, taigi, kai Google kalba – paieškos rinkodarininkai klausosi. Google teigia, kad prisitaikantis svetainės dizainas (responsive) yra jos rekomenduojamas mobiliųjų įrenginių nustatymas, ir kalbėdama toliau netgi kreipėsi į prisitaikantį svetainės dizainą kaip į vieną iš labiausiai pasiteisinančių verslo praktikų.

Taip yra todėl, kad prisitaikantis svetainės dizainas turi vieną URL adresą ir tą patį HTML kodą. HTML yra nepriklausomas nuo įrenginio, dėl to Google daug efektyviau ir lengviau gali nuskaityti, indeksuoti ir organizuoti svetainės turinį. Palyginus su atskira TIK mobiliesiems įrenginiams pritaikyta mobilia svetaine, kuri turi skirtingą URL adresą ir skirtingą HTML kodą nei kompiuteriams pritaikyta svetainė, Google turi nuskaityti ir indeksuoti keletą tos pačios svetainės versijų. Papildomai, Google teikia pirmenybę prisitaikantiems svetainės dizainams, kadangi jų turinys, kuris egzistuoja viename puslapyje ir turi vieną URL adresą, leidžia lankytojams daug lengviau dalintis, naršyti svetainėje negu tas turinys, kuris egzistuoja atskiroje tik mobiliems įrenginiams pritaikytoje svetainėje. Kaip pavyzdį, paimkite mobilaus įrenginio vartotoją, kuris bando pasidalinti svetainės turiniu su draugu per Facebook. Šis turinį bando peržiūrėti per kompiuterį, kas lemia, kad tas vartotojas mato tik mobiliesiems įrenginiams pritaikytą turinį savo kompiuteryje. Taip sukuriama neigiama vartotojo patirtis ir todėl ši priežastis susilaukia didelio dėmesio. Net Google vartotojo patirtį priskyrė vienam iš svetainės vertinimo rodiklių, taigi, į tai būtina atsižvelgti vykdant svetainės SEO.

2. Viena svetainė skirta daugeliui įrenginių

Vienas iš didžiausių privalumų, kuriuos suteikia prisitaikantis svetainės dizainas yra tai, kad prisitaikanti prie įrenginio svetainė gali suteikti geresnę patirtį vartotojams, kurie naudojasi keletu skirtingų įrenginių turinčius skirtingus ekranų dydžius. Tai yra labai svarbi ypatybė, kadangi neįmanoma nuspėti visų lankytojų, kurie naršys jūsų svetainėje, įrenginių ir jų ekranų dydį. Svetainė, kuri veikia nepriklausomai nuo šių veiksnių, suteiks daug nuoseklesnę ir geresnę patirtį vartotojams nei svetainės, kurios yra pritaikytos tik tam tikriems įrenginiams ir konkretiems ekrano dydžiams. Kaip pavyzdį, pateikiame šią situaciją. Kažkas per pietų pertrauką ieško konkretaus produkto per savo išmanųjį telefoną. Jis suranda svetainę, kuri turi reikiamą produktą ir nusprendžia, kad toliau nagrinės produkto savybes, kai sugrįš į namus. Vienintelis skirtumas bus tai tai, kad grįžus namo bus naudojamasi kompiuteriu, o ne savo išmaniuoju telefonu. Jei šiuo atveju svetainė bus prisitaikanti, tai vartotojui nekils jokių problemų surandant reikiamą produktą ir jis patirs teigiamą patirtį, kadangi svetainė pereis iš mobiliesiems įrenginiams skirtos svetainės į svetainę, skirtą kompiuteriams. Kita vertus, jeigu svetainė nebus prisitaikanti, tai vartotojas bus suirzęs, kadangi jam vėl teks ieškoti reikiamo produkto.

3. Lengviau valdyti

Turint skirtingas kompiuteriams ir mobiliesiems įrenginiams skirtas svetaines reiškia, kad reikia turėti skirtingas SEO strategijas. Valdyti vieną SEO strategiją ir vieną svetainę yra daug lengviau nei valdyti dvi svetaines ir dvi SEO strategijas. Tai yra esminis prisitaikančios svetainės privalumas, kuriuo ji lenkia atskiras svetaines skirtas tik mobiliesiems įrenginiams. Šiuo atveju, yra tam tikrų privalumų turėti tik mobiliems įrenginiams skirtą SEO strategiją. Vienas iš tokių privalumų – tik mobilių įrenginių paieškai skirtų raktažodžių optimizavimas, pavyzdžių, kažkas ieškodamas vietinio restorano bus labiau suinteresuotas naudoti raktažodį „netoli“. Tačiau, sukurti atskirą tik mobiliesiems įrenginiams skirtą svetainę nėra vienas iš reikalavimų siekiant užtikrinti efektyvią SEO strategiją, ir nėra jokios priežasties dėl ko nebūtų galima naudoti tik mobiliesiems įrenginiams skirtų raktažodžių vienoje prisitaikančioje prie įrenginio svetainėje.

Išvada

Google rekomenduoja naudoti prisitaikantį (responsive) prie įrenginio svetainės dizainą, nes tuomet svetainė sukuria teigiamą vartotojo patirtį, nors vartotojai naudoja įvairius prietaisus su skirtingo dydžio ekranais, šis dizainas leidžia lengviau valdyti pasirinktą SEO strategiją. Dėl šių priežasčių, prisitaikantis svetainės dizainas yra geriausias sprendimas jūsų mobiliesiems įrenginiams skirtai SEO strategijai. Žinoma, nereikia pamiršti, kad turint responsive dizainą, Jums reikia prižiūrėti tik vieną svetainę, o ne dvi. Tai padeda sutaupyti pinigų.

Ar Jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems įrenginiams? Tai galite patikrinti paspaudę čia.